söndag 31 januari 2010

Kalas söndag !!!!!

Idag har vi varit på kalas, ett 20års och ett 11års..... eller på Lucas kalas tittade vi ju bara in en snabbis och lämnade hans present sedan fick vi skynda oss till bussen för att hinna till Carro.
Där va det riktigt trevligt och Lena hade gjort en så otroligt god tårta. Mattias, Kim, Jessica, Klara, Mats, Jakob, Mona (barnens farmor), Max, Kärlekarna, Kjell, Sirkka och Poker va där. Jag hoppas att jag inte missat någon.... tyvärr jobbade Eva så henne saknade vi.

Nu ska jag sova så jag orkar ta hand om kärlekarna i morgon.... Max börjar 05.00 han och har jag otur blir det som i morse.... väldigt ledsen Wilgot.... Men det brukar ju funka bra för det mesta så jag hoppas på det!

GOD NATT och KRAMAR på er alla !!!!!!!

1 kommentar:

  1. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera